About the person name's ziera

My photo
Terengganu, Malaysia
Seorang Gadis Biasa Yang Simple...

Followers

Friday 20 January 2012

Relax lah, jangan marah.2... *(^_^)*

salam kepada semua yang sudi membaca blog saya....hari ni tak ade cite menarik sangat, cuma saya nak kongsikan sedikit pengalaman saya...hari tu saya ade buka ym(yahoo massenger) ada lah mamat sorang entah datang dari mane tibe2 je marah kat aku. aku tak tahu aku ada buat salah ke dekat dia..aku cuma nak cari kawan je kat ym tu..yang dia marah2 kat aku macam lah aku aku tak ada perasaan..entah lah, mungkin dalam dunia ni dah kurang orang yang ada sopan santun dalam bicara kan..aku tak lah kata aku nie perfect.. aku pun ada kekurangan nye..tapi jangan lah kita nak marahkan sesuatu, orang lain pulak yang jadi mangsa tempat kita luahkan kemarahan kita .... bab kata pepatah marahkan nyamuk kelambu dibakar..kalau mamat yang marah aku hari tu bace lah blog aku ni aku mintak maaf kalau aku ada tersilap kate ke ape ke...tapi satu je aku nak pesan kalau marah kan seseorang, jangan kita simpan dalam hati nanti binasa diri...ok lah itu saja untuk hari ini..kalau ada cite menarik insyallah saya akan kongsikan..W'salam... ^_^'

No comments:

Total Pageviews