About the person name's ziera

My photo
Terengganu, Malaysia
Seorang Gadis Biasa Yang Simple...

Followers

Thursday, 26 January 2012

erm..epal hijau ^_^'

Hari ni saya nak kongsikan sejenis buah kegemaran saya iaitu epal hijau, saya sangat gemar  dengan buah ni boleh dikatakan semua penjagaan diri saya berasaskan epal hijau..dari losyen,sabun dan lain2 lagi....kalau nak tahu epal ni bukan sahaja , untuk penjagaan diri je tapi ada rahsia yang tersembunyi disabalik epal hijau nie ..antaranya.. epal hijau ni banyak khasiatnye dan satu lagi dia boleh mengurangkan bau mulut..ermmm misalnya korang makan ulam yang berbau macam petai, jering atau  ape2 yang kuat baunya korang hanya perlu mengunyah buah ini apabila selesai makan..comfirm lepas tu mulut korang tak bau lagi...saya dah try memang jadi he3..k lah selamat mencuba... ^_^'

No comments:

Total Pageviews